Elégedettségmérés

Home / Elégedettségmérés

A rendszeres résztvevői elégedettségi méréseken túlnyomó többségben 90 % feletti visszajelzéseket kapunk. Elért eredményeink hűen tükrözik a számos anyanyelvű nyelvoktatónk, diplomás, gyakorlott nyelvtanáraink és az ügyfélszolgálaton dolgozó munkatársaink hivatástudatát és magas színvonalú, alapos, eredményes munkavégzését.

2018. évi Fktv. szerint engedélyezett és szervezett képzések elégedettségmérésének eredményei és lemorzsolódási aránya:

  • Összesített elégedettségmérés eredménye 2018. évben: 94%
  • Angol nyelvi képzések elégedettségmérés eredménye 2018. évben: 94%
  • Német nyelvi képzések elégedettségmérés eredménye 2018. évben: 94%

Elégedettség kérdésenként:

1. Elégedettség a képzés elméleti részének oktatóival 94%
2. Elégedettség a képzés gyakorlati részének oktatóival
3. Elégedettség a biztosított tananyagok színvonalával 92%
4. Elégedettség a gyakorlati képzés színvonalával
5. A tudás ellenőrzésére alkalmazott módszerekkel való elégedettség 93%
6. Elégedettség a képző intézmény által biztosított feltételekkel 92%
7. Elégedettség a képzés szervezésével összefüggő tevékenységgel 94%
8. Elégedettség az intézmény ügyfélszolgálati tevékenységével 97%
9. Összességében mennyire felelt meg az elvárásainak a képzés 94%

 2017. évi Fktv. szerint engedélyezett és szervezett képzések elégedettségmérésének eredményei és lemorzsolódási aránya:

  • Összesített elégedettségmérés eredménye 2017. évben: 96%
  • Angol nyelvi képzések elégedettségmérés eredménye 2017. évben: 96%
  • Német nyelvi képzések elégedettségmérés eredménye 2017. évben: 96%

Elégedettség kérdésenként:

1. Elégedettség a képzés elméleti részének oktatóival 97%
2. Elégedettség a képzés gyakorlati részének oktatóival
3. Elégedettség a biztosított tananyagok színvonalával 96%
4. Elégedettség a gyakorlati képzés színvonalával
5. A tudás ellenőrzésére alkalmazott módszerekkel való elégedettség 97%
6. Elégedettség a képző intézmény által biztosított feltételekkel 93%
7. Elégedettség a képzés szervezésével összefüggő tevékenységgel 96%
8. Elégedettség az intézmény ügyfélszolgálati tevékenységével 97%
9. Összességében mennyire felelt meg az elvárásainak a képzés 96%

2016. évi Fktv. szerint engedélyezett és szervezett képzések elégedettségmérésének eredményei és lemorzsolódási aránya:

  • Összesített elégedettségmérés eredménye 2016. évben: 94%
  • Angol nyelvi képzések elégedettségmérés eredménye 2016. évben: 94%
  • Német nyelvi képzések elégedettségmérés eredménye 2016. évben: 94%

Elégedettség kérdésenként:

1. Elégedettség a képzés elméleti részének oktatóival 98%
2. Elégedettség a képzés gyakorlati részének oktatóival
3. Elégedettség a biztosított tananyagok színvonalával 93%
4. Elégedettség a gyakorlati képzés színvonalával
5. A tudás ellenőrzésére alkalmazott módszerekkel való elégedettség 94%
6. Elégedettség a képző intézmény által biztosított feltételekkel 92%
7. Elégedettség a képzés szervezésével összefüggő tevékenységgel 92%
8. Elégedettség az intézmény ügyfélszolgálati tevékenységével 93%
9. Összességében mennyire felelt meg az elvárásainak a képzés 94%

2015. évi Fktv. szerint engedélyezett és szervezett képzések elégedettségmérésének eredményei és lemorzsolódási aránya:

  • Összesített elégedettségmérés eredménye 2015. évben: 93%
  • Angol nyelvi képzések elégedettségmérés eredménye 2015. évben: 95%
  • Német nyelvi képzések elégedettségmérés eredménye 2015. évben: 91%

Elégedettség kérdésenként:

1. Elégedettség a képzés elméleti részének oktatóival 93%
2. Elégedettség a képzés gyakorlati részének oktatóival
3. Elégedettség a biztosított tananyagok színvonalával 92%
4. Elégedettség a gyakorlati képzés színvonalával
5. A tudás ellenőrzésére alkalmazott módszerekkel való elégedettség 92%
6. Elégedettség a képző intézmény által biztosított feltételekkel 89%
7. Elégedettség a képzés szervezésével összefüggő tevékenységgel 92%
8. Elégedettség az intézmény ügyfélszolgálati tevékenységével 95%
9. Összességében mennyire felelt meg az elvárásainak a képzés 92%